ثبت نام اردوهای راهیان نور درفراشبند آغاز شد

ثبت نام اردوهای راهیان نور درفراشبند آغاز شد

ثبت نام اردوهای راهیان نور درفراشبند آغاز شد

مسئول ارودویی وگردشگری بسیج سپاه فراشبند از آغاز ثبت نام اردوی راهیان نور بسیج محلات خبر داد.
ثبت نام اردوهای راهیان نور درفراشبند آغاز شد

 به گزارش نخل بیدار ،ثبت‌نام اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور از دوم اسفند ماه آغاز شده و تا 12 اسفند ماه ادامه داد.

 

 صفری مسئول اردویی وگردشگری ناحیه فراشبند در گفت وگویی بیان داشت: در این اردو، بسیجیان، ضمن تجدید بیعت با آرمان والای شهیدان و امام راحل، از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، طلائیه، هویزه و یادمان شهدا در مناطق جنوب کشور دیدن می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور ویژه بسیجیان مرد ، امسال از 16 تا 18 اسفند ماه و اردوی خواهران نیز از 24 الی 26 اسفند ماه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است که هر سال بسیاری ازبسیجیان را به سوی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سوق می‌دهد.

 وی افزود :حضور در مکان‌هایی که شهدا در آنجا زندگی کرده و به شهادت رسیده‌اند، سبب دگرگونی حالات روحی انسانی می‌شود و موفقیت جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله اگر با تمام ابعادش برای جوانان و دانشجویان بازگو شود روحیه خودباوری را در آنان زنده خواهد کرد.

 

صفری مکان ثبت نام بسیجیان برادر را حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) فراشبند ، حوزه شهید چمران دهرم و حوزه شهید مدنی نوجین نامید و افزود :خواهران علاقمند جهت شرکت در اردو نیز می توانند در فراشبند به حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء (س) و در دهرم نیز به حوزه مقاومت زهرای اطهر (س) مراجعه نمایند .

مسئول اردویی سپاه فراشبند هزینه این اردوی سه روزه را برای فراشبند 85 هزار تومان و برای دهرم و دژگاه 90 هزار تومان اعلام کرد و افزود :ثبت نام از بین بسیجیان و حلقه های شجره طیبه صالحین انجام خواهد گرفت و بسیجیان می توانند جهت کسب اطلاات بیشتر به حوزه های مقاومت مراجعه نمایند.




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: