رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در جمع مسئولان استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در جمع مسئولان استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

به گزارش حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی به نقل از بیست به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سرهنگ علی‌ صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشوردر هشتمین همایش مسئولان استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: یکی از اقشاری که در دوران دفاع مقدس و انقلاب، حضور گسترده داشت، دانش‌آموزان بودند و بعد از دوران دفاع مقدس، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان دو تشکل انقلابی و قانونی فعالیت خود را آغاز کردند.
وی در ادامه گفت: 36 هزار دانش‌آموز رقم کمی نیست از تعداد شهدای دانش‌آموز و زمان ثابت کرده است که دانش‌آموزان در بسیاری از امور بسیار فعال‌تر و موثرتر از ما عمل کردند و ما باید از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشورخاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دو تشکل انقلابی هستند که از سخنان گرانبهای یک منبع بسیار ارزشمند یعنی نماینده مقام‌معظم‌رهبری سیراب می‌شوند و یکی از ویژگی‌های مشترک این دو تشکل انقلابی این است که آرمان‌ها و اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند و این موضوع سبب می‌شود تا فعالیت‌های بسیاری را با همکاری هم انجام دهند.
سرهنگ ماهانی افزود: میدان درگیری با دشمن کف مدارس است ما دو برادر انقلابی در مدرسه هستیم، و باید این نگاه که "هر یک از ما در سنگر خود یک محافظ خوب برای انقلاب باشیم را ترویج کنیم."
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور به برنامه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه راهیان نور و درس آمادگی دفاعی از ظرفیت‌های بسیج می‌باشد که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌تواند از این ظرفیت بهره‌مند شود و ما آماده هرگونه همکاری با این تشکل انقلابی هستیم.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشوراضافه کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی باید از ظرفیت طرفین بهره‌مند شوند و باید با کارگروهی، ظرفیت‌های هر دو طرف مشخص شود تا در جهت محقق ساختن منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.
لازم به ذکر است این جلسه با پرسش و پاسخ مسئولان استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور پایان یافت.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: