زلزله فراشبند خسارت جدی در بر نداشت

زلزله فراشبند خسارت جدی در بر نداشت

زلزله فراشبند خسارت جدی در بر نداشت

محسن پورزارعی فرماندار فراشبند:زلزله شب گذشته فراشبند خسارتی جدی نداشت و برخی خانه ها ترک هایی جزئی برداشتند.
زلزله فراشبند خسارت جدی در بر نداشت

به گزارش نخل بیدار محسن پورزارعی فرماندار شهرستان فراشبند در گفت وگویی با خبرنگار نخل بیدار با اشاره به زلزله 5 ریشتری شب گذشته شهرستان فراشبند بیان داشت: مرکز زلزله شب گذشته روستای بلوط آباد بود که بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه تیم های امدادی و کارشناسان مسکن وشهرسازی به روستاهای بلوط آباد و پهناپهن اعزام شدند و ضمن بررسی مردم را به ارامش دعوت نمودند .

 

وی افزود: این زمین لرزه خوشبختانه هیچ گونه خسارت جدی در بر نداشت و صرفا برخی خانه های قدیمی ترک های برداشته اند و هیچ منزلی فرو نریخته است.

 

فرماندار شهرستان فراشبند از اعطای وام هایی جهت مقاوم سازی ساختمان های روستایی سخن گفت و بیان داشت: در زلزله ی قبل سهمیه وام 15 میلیونی با سود 4 درصد جهت مقاوم سازی برای 100 نفر را اخذ نمودیم ولی تنها روستایی که مراجعه ننمودند مردم همین روستاها بودند و نمیتوانند از خانه های قدیمی خود دل بکنند .

 

پورزارعی افزود: در روستاها جهت پرداخت وام مقاوم سازی هیچگونه محدودیتی نداریم وعلاوه بر وام 15 ملیونی با سود 4 درصد مددجویان کمیته امداد نیز میتوانند از وام ده ملیونی بلا عوض جهت مقاوم سازی با شرایط خاص استفاده نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد: جهت دیگر مساعدت ها با خانواده هایی که در این زمین لرزه منزلشان آسیب دیده با ستاد بحران هماهنگی هایی صورت گرفته که با بررسی ها کمک هایی صورت خواهد گرفت.

 

پورزارعی ضمن بیان اینکه بر این زلزله هیچ گونه خسارت جانی نداشته، افزود: چندین نفر به هنگام فرار دچار مسدومیت هایی شده اند که ربطی به زلزله نداشته و بررسی ها همچنان ادامه دارد.




|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : شنبه 14 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: