نشست شبانه مسئولین با دانشگاهیان فراشبند

نشست شبانه مسئولین با دانشگاهیان فراشبند

نشست شبانه مسئولین با دانشگاهیان فراشبند

نشست مسئولین با دانشگاهیان دوشنبه شب در محل جدید ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی فراشبند باهدف پیگیری مشکلات این دو دانشگاه در جهت هم فکری و تعامل بیشتر با ادارات در سال پیش رو برگزار گردید.
نشست شبانه مسئولین با دانشگاهیان فراشبند

 

به گزارش نخل بیدار به نقل از آبپا این نشست در دانشگاه آزاد فراشبند و با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و تعدادی  از مسئولین شهرستان برگزار شد.

ابتدا پورزارعی فرماندار فراشبند اظهار داشت: مبحث تجمیع دانشگاه آزاد اسلامی فراشبند خیالات است و به هیچ وجه انجام نخواهد شد.

 

در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان فراشبند: دانشگاه آزاد اسلامی در کشور وضعیت مالی و سرمایه های خوبی دارد و نیاز به دست به دامن فرماندار شدن و یا دیگر مسئولین شهر نیست و ریاست دانشگاه آزاد فراشبند با فعالیت و پیگیری می بایست بودجه لازم را جذب نماید.

 

مرتضی محمدی مدیر گروه رشته برق (دانشجوی دوره دکتری): با مقایسه آماری شهرستان های کازرون-قیروکارزین و میمند با دانشگاه آزاد فراشبند در ترم جاری, روند جذب دانشجو در این مرکز را رو به رشد و دارای نسبت خوبی به آن واحدها داشته است. و به لزوم ارتباط دانشگاه با مراکز صنعتی, برگزاری جلسات علمی پژوهشی بین ادارات و دانشگاه و آموزش دانشجویان در زمینه های تحقیقاتی اشاره کرد.

 

روح الله زارع (مدیر مالی دانشگاه آزاد فراشبند): با  اشاره به زمین اهدایی جهت ساخت ساختمان به دانشگاه آزاد توسط خیرین محلی افزود در صورت اجرای فونداسیون فاز یک (از مجموع ۳ فاز این دانشگاه) توسط نهادهای مردمی و خیرین شهرستان, دانشگاه آزاد کار ساخت ساختمان آن را اجرایی و تا انتها انجام خواهد داد و شایعات تجمیع دانشگاه نیز بکلی برای همیشه شنیده نخواهد شد. و در ادامه حمایت امام جمعه شهرستان را همچون حمایت فرماندار و دیگر مسئولین از دو دانشگاه شهرستان فراشبند, را راهگشا و تسهیل کننده مشکلات خواند.

 

مجتبی پورغلامی استاد دانشگاه پیام نور: تاکید بر لزوم توجه به جامعه ی بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه و افزایش فعالیت این قشر

 

در این جلسه سرگرد محمدی فرمانده سپاه فراشبند, دکتر مجرد ریاست دانشگاه آزاد , مهندس نوشادی شهردار فراشبند دکتر پورغلام ریاست دانشگاه پیام نور نیز به ارائه سخنانی در این زمینه پرداختند.

DSC09068 (Copy) DSC09074 (Copy) DSC09075 (Copy)




|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: